אם לא מגיעים אימילים מהאתר יש מספר רב של סיבות אפשריות.
1. או שפונקציית המייל בשרת כבויה.
2. או שחסרות רשומות בהגדרת הדומיין (זה קורה כשהדומיין מנוהל במקום אחר מהשרת).
3. או שהלקוח משתמש באימילים של אופיס 365 או workspace ומערכות אילו חוסמות את הגעת האימילים.
**פונקציית המייל:**
הגדרה ראשונה שיש לבדוק כאשר אימיל לא יוצא מהשרת היא הגדרת נתיב האימייל
יש להכנס להגדרות גרסת PHP ולהגדיר את הנתיב כפי שמראה התמונה
https://www.fast-servers.co.il/wp-content/uploads/2023/04/2024-02-04_13-15-18_827946.bmp
**שימוש באימילים של אופיס 365 או workspace**
ראשית יש להתקין את התוסף:
https://wordpress.org/plugins/fluent-smtp/
**א.חיבור workspace**
ללחוץ שם על האפשרות של חיבור לגוגל ולעבוד על פי ההנחיות בתוסף
אילו ההנחיות שלהם:
https://fluentsmtp.com/docs/connect-gmail-or-google-workspace-emails-with-fluentsmtp/
פה הכניסה לקונסול של גוגל:
https://console.cloud.google.com/home/dashboard
כאן יש וידאו איך ליצור את הקודים הנדרשים: (להשתמש בתוסף שאנו המלצנו!)
https://www.youtube.com/watch?v=1TvrgUdlzAc
**ב. חיבור אימייל אופיס 356**
https://youtu.be/WKyX1r_seEI?si=LzmhotCXLn3EpXvG&t=171
פה הכניסה לקונסול של מיקרוסופט:
https://portal.azure.com
*הגדרות עבור אופיס 365 המשתמש באימות דו שלבי:*
https://support.insight.ly/en-us/Knowledge/article/2722/Configure_a_connector_to_send_mail_using_Microsoft_365_or_Office_365_SMTP_relay/